Hoe de verloren slaap in te halen

 

Een goede nachtrust helpt je niet alleen om de uitdaging van elke ochtend aan te gaan, maar speelt ook een grote rol in iemands gezondheid en psychologie. Het is een bekend feit dat je lichaam na een nacht slapen een dutje nodig heeft. Dus als je je afvraagt ​​of het mogelijk is om de verloren slaap in te halen door middel van de afslankdeken, antwoord dan jezelf met een, preciezer en lekkerder.

• Zorg voor een goede bedtijd Ik weet hoe verleidelijk het is om een ​​dutje te doen na een goede nachtrust. Probeer elke nacht 8 uur rustgevende slaap te krijgen. Behalve dat het je meer uitgerust maakt, geeft een goede nachtrust je ook een boost van energie.

• Het gebruik van Sleepraw-slaaptabletten is een methode die u helpt om sneller in slaap te vallen en 's nachts minder vaak wakker te worden. Het is een tablet die is gemaakt van een kruidenverbinding die helpt bij het induceren van slow-wave-slaap, het slaapstadium dat zich diep in de nacht voordoet wanneer je geleidelijk je hartslag en ademhaling vertraagt. De tablet remt bij inname de afgifte van melatonine uit de pijnappelklier. Melatonine is het hormoon dat ervoor zorgt dat we in slaap vallen.

• AcupunctuurAcupunctuur is een van de vroegst bekende technieken en remedies die u kunnen helpen in slaap te vallen. Acupunctuur is een procedure waarbij dunne naalden worden gebruikt om de energiestroom te stimuleren of te blokkeren. Het kan worden gebruikt om extreme slaapstoornissen en slapeloosheid te behandelen.

• Zachte YogaYoga is een ontspannende manier om het lichaam te versterken en tegelijkertijd de stress van de dag te verlichten. Omdat het de stresshormonen – adrenaline en serotonine – vrij laat stromen, zal je lichaam tot rust komen en daardoor in slaap vallen.

• Ontspanningstechnieken Ontspanningstechnieken zijn technieken waarmee u uw lichaam in een staat van rust, kalmte of comfort kunt brengen. Deze technieken kunnen worden geleerd op ontspanningsretraites. Een van de meest populaire technieken is de middernachtwandeling. Dit helpt om je lichaam te ontspannen en af ​​te koelen, en daardoor tot slaap te leiden.

• Meditatie eeuwenoud Het vermogen om je te concentreren op de negatieve of stressvolle dingen kan worden geoefend in meditatietechnieken. Hiermee kunt u zich concentreren op het oplossen van de nooit eindigende negatieve lijst van gebeurtenissen die in uw leven plaatsvinden. Meditatie kan daarom slaap, een gezond lichaam en geest bevorderen en kan zelfs depressie, hartaandoeningen en kankers voorkomen.

• a. Bemoei je met je eigen geluk Je kunt verontrustende gebeurtenissen vermijden door je dromen te interpreteren. Kijk of je droom gevaar suggereert of niet. Als dat zo is, kun je deze kennis gebruiken om je toekomst te veranderen.

b. Praat met de natuurAls je verre van bekend bent met de regio waarin je je bevindt, dan kun je met vallen en opstaan ​​leren welke elementen belangrijk zijn voor je lichaam en waar ze passen.

c. oefen diep ademhalen en herstel zuurstof naar de longen. Hierdoor kan de juiste hoeveelheid zuurstof in je bloed door je lichaam stromen.

d. Ontspan je kaak en wrijf de spieren tussen je tanden, en rol misschien met je tong in cirkels.

e. Diep ademhalen Sites hebben vaak een vorm van meditatie waar je kunt leren de adem te beheersen en de adem en de wereld om je heen te observeren.

f. geef aan de geest

Overweeg wat je doet door het te doen, in plaats van er alleen maar aan te denken.

g. Maak je omgeving mooi. Ik bezoek Arran elk jaar en ik sta versteld hoe het terrein en de mensen daar zo compleet anders zijn. Het doet me altijd achterover leunen en opmerken hoe anders alles lijkt te zijn ten opzichte van de mensen en wat ze doen.

h. Maak je leven compleet

Hoewel je dit nooit helemaal zult begrijpen, moet je proberen om elk van de volgende dingen te doen, doe een bewuste poging om ze allemaal te doen.

1. volledig duwen

2.alle activiteiten (the sky is not the limit)

3. naar tonen luisteren (met koptelefoon ben ik niet eens zo audiofagiek)

4. schilderen (pijn in mijn geval, maar geeft je iets om over na te denken)

5.aanraken (mensen die je de hele dag pushen, worden gevoelig en gaan)

6. eten (eet diep in je hoofd)

7. Oefening (je hoeft niet zo hard te pushen om het te laten gebeuren, doe het gewoon)

8. Tandheelkunde (kom op)

9. Meditatie

10. natuur (geloof het of niet – er zijn plaatsen die voor hun gezondheid volledig afhankelijk zijn van de natuur)

Wat ga je er nu aan doen? Ik stel voor dat je een bewuste poging doet om elk van de bovenstaande dingen elke dag te doen.

Doorzettingsvermogen zal je doen groeien en dat kan maar bij een paar mensen worden bereikt.

Overweeg om de 'uit'-benadering te gebruiken. Ik had het eerder over. Als we weten dat we iets niet leuk vinden of om de een of andere reden weerstand bieden, het gewoon niet willen, ga er dan gewoon niet heen.